poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kilka zdjęć ze studiów :-)

Sul Sul!
Niedawno kupiłam dodatek Studenckie Życie, stworzyłam więc nową rodzinkę na potrzebę bloga oraz tak, żeby się trochę zapoznać lepiej z tym dodatkiem. Dodam więc parę zdjęć, które robiłam podczas gry. Mam nadzieję, że się Wam spodobają :-)

W akademiku Julka ..... :D
Nie ma to jak wspólne śniadanko

Julka ogłasza miłość przez megafon ^^

Gabriel znajduje swoją miłość :-)

Julka rysuje akt :D

A oto gotowe dzieło! :D

Obraz chyba się spodobał ....

Nie ma to jak budzenie koleżanki z pokoju!

To tyle zdjęć! Mam nadzieję, że się Wam spodobały! 
Sul Sul!

2 komentarze:

  1. Hej1
    Tu Writter, chciałam się spytać, czy możesz zrobić notkę o niemowlaczkach , małych dzieciach i dzieciach . Z góry ci dziękuję, bo bardzo mi na tym zależy!
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. No problemo! Dodam ją jutro, bądź po jutrze.
    Fajnie, że tu wpadasz :-)

    OdpowiedzUsuń